Skäms på mej

Hur ofta säger jag inte att jag ska bättra mej???
Fasiken...
Ta och skärpa till mej och skaffa ett liv så att man kan blogga igen...

Nu den senaste tiden har hag spenderat mina dagar tillsammans med helt underbara personer.
I kursen har vi nu blivit en trygg lite skara...

Våra handledare är klockrena... gillar dem.

Men första dagarna tänkte man... Va fan gör jag här...
Men nu så tycker man att det är skoj att komma dit.... för man vet aldrig vad dagen där har att bjuda på.

Om 8 v kommer vi inte längre vara tillsammans så som vi är nu.... tanken gör en lite tårögd.

Nu finns ju Facebook och mobil.... så man kommer ju hålla kontakt på ett eller annat sätt.

Flytten till Örebro.... Ja den kommer allt mer närmare för var dag som kommer och går.
Samtidigt som jag vill flytta så vill jag inte... men när man väl kommer på plats så kommer det nog känns bättre.... alltid lite veligt innan man kommer iväg.

Min sambo behöver oxå få komma hem ett tag och kunna vara bland sina vänner och familj....

Nya vägar här i livet kan ge en mer än vad man har att förväntat sig.

När flytten blir av har vi ännu inget datum bestämt... men det kommer jag åter med när saker och ting närmar sig....

Ja idag fick man sig en chock... Man vaknar upp... förväntar sig en fin vår morgon... but no way in hell.... SNÖ.... kan man bli mer pisst....

Fasiken... klä på kidsen en massa kläder igen... som det inte har varit nog med det.

Jag läääängtar som en tok efter en varm och härlig vår dag då man kan slippa allt som heter mängder med kläder.

Det finns inge jobbigare än att klä på trotsiga ungar som absolut inte vill... men biter sig i läppen för att komma ihåg.... dom e bara små... de ska testa ens gränser....

Inom sig skriker man av ilska.... KLÄ PÅ DEJ!!!!

Man var nog lika dan som liten.... Jag vet ... min mamma har avslöjaten hel del.... men var inte den roligaste ungen jämnt.

Imorgon ska jag över till en super go tjej som jag lärt känna via denna utb.

Vi har våra små på samma dagis o avd.

Det e skönt att kunna hitta på något.... än att bara befinna sig hemma och tråka.

Jag saknar att min BF Mims och jag inte kan ses så ofta som vi gjorde för ut... men med lite tur hänger hon med mej till sthlm.

NEJ nu blir det inte mycket mer bloggande för mej....

Ska vara tråkig en stund och glotta lite tve....

Kram och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0