Clarre

 Älskade Allt...

Jag sitter här med dej i mina tankar.

Lycklig är jag att få vara din.

Du gör mej hel och full av liv.

Visst finns det stunder då vi kan grolla lite men vi blir snabbt sams igen.

Kan inte tänka mej en dag utan dej.... för mej är du ALLT...

Du får mitt hjärta att göra frivolt....
Du ger mej luft så att jag kan andas...
Du har allt jag letat efter....

Det bubblar i mej...

Jag älskar dej

Vi kommer alltid ha band till varandra....

Eliaz & Oliwer

Dom för gyllar våra liv med skratt och bus....

Trots och kärlek

Vi har skapat dem utav kärlek...

Vem vet... vi kanske skaffar liten till...

Men du ska veta att jag går genom eld och helvete för dej.

Jag lämnar dej inte utan en fight....

Dina ögon fick mej på fall...

Din personlighet gör mej het....

Dina läppar gör mej till gelé...

Din famn är min trygghet...

Dina händer ger mej styrka att klara alla jobbiga hinder i mitt liv.

Älskling du är så fin....



Tror att vi är som gjorda för varandra...

Du är min älskling, bästavän, älskare.....

Vet att en dag kommer jag få bära ditt efternamn....

Jeannette ♥ Clarence = 100%

Du och jag

Jag och du

Älskar dej nu och för evig framtid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0