Alla Hjärtans Dag.....

Kärlekensdag.... Varför fira den en gång om året när man kan fira den 365 dagar istället....?

Uppvaktad... Mmmm det har man blivit...
Du är romatisk och omtänksam när du ger mej din uppvaktning.... * Love u*

Röda rosor med bröllopslöjor... *Underbart fina*

En hjärtformad värmekudde.... *Super skönt när man har värk*

Doftljus... *Älskar det*

Men bäst av allt.... Take a break kort.... *Genialiskt*

Jag kan välja en helg när som helst jag känner för att bara vara....

Min älskling tar hand om allt under hela helgen...
*Barnen
*Matlagning
*Städning

Everything i ask for.... *LOVE IT*



Min lillebror fyller år idag.... *Grattis*

Han har bjudit på 3 olika pizzor... *Riktigt smarriga*
Och tårta.
Man vart bra mätt och belåten.

Eliaz och Oliwer vart helt tills sig när de fick tårta... Det var mumma för sorken de....

Nu sitter man här....
Trött
Seg
och helt utmattad.

Sängen är bra lockande....

Men den får vänta en liten stund till.

Det finns en sak jag vill skriva här och nu....

En dikt till den jag älskar av hela mitt liv och hjärta.

Clarre!

Som ett stjärnfall från en mörk och klar himmel kom du som en önska in i mitt liv.

En överraskning som jag inte trodde var sann...

Men nu efter 4 år tillsammans inser jag att du hos mej alltid kommer att stanna.

Vi är som bäst när vi får vara med varandra.... när vi är i sär blir vi båda halva.

Varje natt känns trygg och varm när man får sova nära dej eller i din famn....

När morgonen kommer och du fortfarande vid min sida finns.... blir jag lycklig och inser att jag funnit mitt rätta här i mitt liv.

Två små vi på vägen fått.... Band som alltid kommer knyta oss samman.

Dina mörka ögon är som universum... hemlighetsfulla och fulla av liv

Dina läppar så mjuka blir lätt heta när vi blir ett mad varandra.

Jag har funnit lyckan och den fann jag när du mitt stjärnfall kom in i mitt liv.

Älskar dej av hela mitt liv och hjärta.

Din jag alltid kommer att förbli nu och förevigt.

Drömmer om att en dag du kommer gå ner på knä och ge mej ditt efternamn och ring.

Bröllop har varit min värsta skräck men du min älskling har fått mej att övervinna och fått den skräck att försvinna.

För i mitt hjärta är vi redan man och fru.

Till dej min älskling.... En kyss som aldrig tar slut. *Smack*


En het kyss är inget brott
Men en en kyss från dej borde vara olagligt.... för dom skulle jag
begå många brott för. ;)



U & me in the manga world.... My Naruto lover.... that i know u are.

Hoppas ni alla har haft en underbar.... Alla hjärtansdag... och att ni uppvakta dem ni tycker extra mycket om....

Nu blir det kudde,täcke och säng.

P.s Älsklingen.... glöm inte tända ljuset... d.s

Xoxo c u soon.... Natti natt min älskade skatt. 

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0