Drömma är tillåtet när man inte kan få det man önskar sig.....

Jag är så sjukt såld på ett par saker som jag så bara VILL HA....

Men ens plånbok säger : Glöm det ... *Typiskt*

Tänk om Paris Hillton kunde typ låna ut en av sin casch cards så skulle man ju kunna köpa de saker man dreglar efter just nu....

Visst för er som har pengar så kommer dessa ting vara skitgrejer... Men för lilla mej är dom fina och dyrbara...

* Så fin*


*Suckar av längtan att vilja ha den vid mej.... *

Det vart kärlek från första ögonblick....

Visst har jag dator så jag kan blogg,surfa och gud vet annat... men lite bling och glim vill man ju ha i sin vardag.....

En dag kommer jag att få ha den i min famn.... *Drömmer*

Tillbaka till verkligheten...

Man ska vara glad för det man har och får.... Som sagt... det finns dem som har det tuffare än en annan.... men det är alltid lätt att falla för sånt man inte alltid kan få....


Pink...is the shiiiit....


Denna lur var dock prisvärd.... Så den funderar jag på att köpa... men får bli när man har pengar för det....

Men har jag tur kanske jag kan få låna en slant.... så ska jag köpa den... Betala sött tillbaka varje öre...

Åhhhh jag har blivit smittad av tjejiga ting av min Tokfis....

Sen hon var hos oss i en hel månad... har jag börjat blogga, dricka kaffe, kolla in Paow och alla dessa andra bloggizar...
Smink och annat girlygirl....

Tack Tokfis för att du finns och hjälper mej att inse att jag är inte så jävla gammal som jag kan känna mej i mellan åt....

Min älskade sambo... har fått mej att blomma den senaste tid.... Vet inte vad det kan bero på...
Älskar dej.

Men en sak.... En dröm jag hoppas vi två kommer att i framtiden göra är..... RESA!!!!

Åka till dess platser som man vill uppleva och ta del av....



Myser av tanken.....



Vem vet.... En mysig saga skulle ju vara....

Det var en gång ett kärlektsfullt par som länge levt sida vid sida tillsammans med sina söner...
En dag beslöt dom sig för att ta ledigt från allt kallt, stress och jobb....
Bokade en resa till landet långt bort....

Sol, bad och massa love....

En kväll vid havet.... Solen gled sakta ner vid horrisonten då Clarre tar Nettans hand och tittar henne djupt in i ögonen och säger de ord hon länge har velat höra:

Mitt allt vill du gifta dej med mej....



Snipp snapp  så tog denna dröm slut!

Ja drömma får man.... Och hoppas gör man....

Vore inte detta underbart?

*Suckar drömmande*

Nej dax att ta ner sig själv på jorden igen....

Imorgon är det 1/3...

Då har jag hållt mej rökfri i 4 år.... Well done...
Eliaz döptes för 3 år sen...
Clarres kusin Nattis fyller år
och
Oliwer älsklingen ska på dagis skolas in....

Massor på gång...

Tack och godnatt...

Borsta tänderna hoppa i säng och för hoppningsvis sova......

Tokfis om du läser detta vill jag bara säga: Älskar dej




Älskar min familj mina vänner och allt som gör mitt liv värt att leva.....



Kommentarer
Postat av: Marre



Älskar dig också! <3

och man är så gammal som man känner sig, glöm aldrig det! :-)



Kram!

2010-03-01 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0