Kort och gott det som har skett de senaste dagarna!

Wooow.... Time gose by....
Man hinner inte med.

När man har mycket omkring sig glömmer man tid och rum.
Men nu är det skönt att det kommer vara lungt ett lite tag.

I Fredags var vi alla in till stan med en mycket kär och nära vän till oss.

Snacka om att det inte vara hennes dag... *Gumman*

När kommer till OBS parkering är det rena bil kaoset... många körde omkring och en del tyckte att de hade minnsann all rätt att köra där de inte skulle köra.... *Nötter*

Man fattar inte hur vissa ens kan ha klarat av att fått körkort...  Men jag läste för ett tag sen att Gotland ligger på första plats som sämsta bilförare.... Kan nog banne mej instämma med det.

Nu säger jag INTE att ALLA är DÅLIGA bilförare.

När vi sedan var klara så tog vi oss vidare till Ica Maxi...
Allt gick lungt till... handla och sen var det dax att ta oss hem....

Min gumma ska till och starta sin bil... den rörsig men vi stöter inte in i bilen framför oss... vilket den sura gubben som satt i ville övertala oss om att hon hade gjort... Svidpitt säger jag bara.

Det vart lite tumult men efter ett tag så verkade som det lugnade ner sig.

Min vän har väldigt mycket omkring sig nu.... det vart för mycket för henne i Fredags... men nu verkar det vara något under kontroll i allafall.

När vi till slut kom hem... Vart det Middagsdax.... Ribba och potaisgrateng. *Mumsfillibabba*

Sedan vart de små trötta efter god mat... så vi la dem för natten.

Vi "vuxna" tog oss lite vin och öl.... Spelad spel och fick oss ett par goda skratt.... Presic vad man kan behöva efter en strulig dag.

Lördag:

Dax för de små att äntligen få ta spruta nr 2 på vac Svin.

Har tidigare fått ringa och boka om 5ggr.... pga sjukdom.

Men nu är den tagen.

Killarna var skit duktiga... Stolt mamma o pappa har dem.

Min älskade vän körde oss till Bvc... Tack änglavän.

Du anar inte hur mycket du betyder för killarna och oss.... Massor.

På kvällen tog vi det lilla lugna....

Söndag:

Hände dock inte mycket vill jag lova.....
Vi alla tog oss en gemensam vila i stora goa sängen... Det var riktigt mysigt.

Måndag:

Oliwer fyllde 1 år igår.

Det är inte klokt vad tiden sticker sin väg.

Clarre och jag fick till en riktigt smarrig tårta... Teamwork teamwork säger jag.

Vi hade en litet kalas för Oliwer.

Måste ju få känna att det var hans dag.

Bjöd in mormor,gumman och grannen ovanför med sin son som nästa månad blir ett år.

Det var himla skoj.

Oliwer gillade grannens son.... Dom hade roligt en stund.

Men när man har det som roligast... så tar tiden alltid slut.

Gästerna gick hem... och nanna killarna var inte det lättaste.... men efter ett tag gav dem med sig.

Idag:

Lämnat Eliaz på dagis... Handlade innan man begav sig hem igen....

Jävla snöande... när ska det bli vår?

Man är som bambi på hal is....

Nu sitter man här och uppdatera sin blogg.... *Love it*

Ska sen in på FB och spendera lite tid på Mafia Wars som jag så glatt har förälskat mej i.

Nej nu är det vila för lilleman som gäller....

5 min senare...

Så ja.. då var det klart...

Kolla lite mail och annat skit innan man ska fixa det som vi ska ha till middag ikväll.

Middag: Grekiskabiffar, klyftpotatis och taziki..... Mmmmmmm smarrigt.

Om jag har ork så kanske jag kommer in och bloggar lite ikväll då när jag lagt mina änglar.

See u later...

Ps. Clarre du är tok för go för att vara min. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0