Rent & Fint



Att städa ligger inte i mitt största intresse....

Men vill man trivas i sitt hem så får man se till att hålla det rent och fint.

Efter Eliaz lilla sockerbus så vart det ett bra beslut.... *STÄD*

Eliaz var på dagis... Mamma min tog Oliwer en stund.

Bara sambon och jag.

Det tog ca två timmar att få ordning på hemmet. *Helt slut*



Kan bara tänka mej hur Eliaz o Oliwers rum kommer se ut i framtiden... Men med lite tjat från mej så kommer dom nog att hålla det rent.

Men jag vet själv hur mitt rum kunde se ut innan man fick tillsägese att städa sitt rum.

Bombnedslag..... ;)

Det bästa med städning är att man finner det man letat efter....

Måste här och nu be min älskling om  ursäkt för mitt beteende idag...

Jag blir irriterad lätt när det inte går som jag vill.... och tyvärr tog jag ut mitt humör på honom... Vilket inte var speciellt snällt gjort.

Förlåt bubben




Det känns skönt att hemmet nu är rent och fint.

Eliaz vart jätteglad när han kom hem och tittade in på sitt rum:

- Städat... Ni har städat upp.

Vart så varm när han såg så nöjd ut när han sa det.




Städa städa inna Fredag....
Helgen full av bus och mys....

På Måndag tar vi nya tag....



Nu är det starxt dax att fixa de små för natten....

Clarre o jag ska krypa ner tillsammans och kolla lite film....

Vad det blir för film har jag noll koll på.

Sätta mobilerna på ljudlöst

Håller tummarna för en lugn och skön kväll efter dagens bestyr.

See u soon.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0