Sol

Inte vet jag..... men jag antar att moder natur läset min blogg igår....

På morgonen vid nio snåret då jag lämnat av Eliaz älsklingen på dagis.... Tog Oliwer och jag en lite vända till affären... När jag kommer ut igen så ser man hur det börjar klarna upp....
Yessss yesss yesss SOL.

Men när jag kommer hem... Blir jag helt galet så frysen och trött...
Ont i kroppen.

Va fasiken nu.... Hallå det e fint väder och jag blir helt sänkt....
Ska det inte vara så att man hoppar av glädje och vill bara spendera sin tid ute???? I vanliga normala fall... JA!

Tur kom min älskling hem tidigare än vad jag hade tänkt....
Han är en klippa.
Tog Oliwer... så att jag kunde krypa ner i sängen och vila.

Slocknade på en gång....

Hmmm

Vaknade runt ett tiden...

Känner mej ännu knas... men övertalar mej att gå upp.

Gör lunch till Oliwer o mej...

Clarremannen hämtar Eliaz på dagis...

Dom är ute en bra stund eftersom solen skinner och allt känns så underbart där ute... Avudsjuk.

Fixar och trixar lite lätt... orkar inte mycket.

Efter middagen så la ja mej o vilade en timme.... tro det eller ej.... somnade på en gång....

Fryser som den...

Byte blöjs och satt på mina två pyjamizar....

Dax att nanna....

Det dick fridfullt och bra. *Tack mina älskade barn*

Tog ett lååååååångt och varmt bad....

Duschade av mej och gick upp...

Men jag fryser likt förbaskat och känner mej trött.

Kanske ska ta och lägga mej snart.

Ta två alvedon och hoppa i säng och hoppas man repar sig tills imorgon.


Min älskling gillar inte när man blir sjuk eller när man är ledsen...
Han vill att man ska må bra och vara lycklig för då blir han det oxå.

Clarre du är en kille med ett stort hjärta och jag älskar dej så massor för att du är som du är.

Du och jag..... Nu och för all framtid....
I ur och skur
No mattar what...


Nej nu hänger sig internetet....

Så jag ska ta och avrunda innan jag blir helt tok på detta trådlösa jävla shiiiiiit...

Hoppas alla andra mår tipp topp....

Det gör inte jag.... men skam den som ger sig... Jag ska se till att bli bra.

Tack o Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0