Fredag

Innan jag börjar blogga om allt mellan himmel och jord....
Så vill jag bara säga:

Vampire Diaries Äger....

Igår började dom visa den på 6:an.... Me love...
Nu väntar jag tills man kan få se den igen.



Jag kan med handen på rätta stället säga:

Tv-serier freak..... That´s me.
  • Gossipgirl
  • Desprat housewifes
  • Ugly Betty
  • 2 and 1/2 men
  • Big bang theroy
  • Sex in the city

Idag fyller min lilla syster år.... Hipp hipp hurra för dej idag!!!!!
Hoppas du fått en bra födelsedag.... Ett år närmare 30. *Fniss*

Var till min psykolog idag....
Det var tufft.
Kom in på känsligt ämne vilket rev upp djupa sår....
Men det är sår som ska rivas upp för att kunna slippa ha ärr efter dem i alla evighet.

Efter besöket där, tog jag mej in till stan.

Kallt som fan... frös nå sin i helvete.


När jag skulle ta ut pengar såg jag en mycket kär bekant.

Vi gjorde varandra sällskap en stund... vilket var mycket trevligt. *Tack gumz*

Vet att du har det tungt nu tjejen... men jag hoppas att det snart åter går till det bättre.
Som jag sa till dej tidigare på stan.... Finns här om du behöver en vän.

Efter vi hade skilts åt , så gick jag till bolaget....
Köpte mej en flaska vit vin... By the river. *Smarrigt gott vin vill jag lova*

Har även ordnat min sambos Alla Hjärtans Dag pressent......

Tyvärr kan jag inte tala om vad det är eftersom han sött alltid läser mina inlägg. *Keep it going babe*

Kan avsölja det på Söndag.

Min bror är in hos oss i helgen.... Han fyller nämligen år på Söndag... Ingen dålig dag att fylla år på.

Åter till resten av det jag har gjort idag.

Kom då hem... åt lite lunch med dom små.... *Varmkorv med bröd*

Fick sms av MCskruttan:
Hej! Blev också sugen på vin nu när du sa det.
Du känner inte för att hänga med en sväng till stan så jag kan köpa en flaska.
Risken är väl att jag får lida för det imorgon.
Behöver unna mig nått.
Ska äta lite nu. Kram

Jo men visste....
Tog med oss Eliaz eftersom vi vet att han älskar att åka bil....
Självklart fick han sitta fram.
Han prata, skratta och hade det gott... Han kan verkligen liva upp en.

Efter att MCskruttan hade köpt sitt vin tog vi oss in på OBS....
Billigt godis...*Mums*
Köpte en redig påse... *Lördags mys imorgon*

MCskruttan.....
Hoppas du snart blir kry.... du är som sagt inte dej själv när du inte mår bra.
Du skulle behöva någon som tog hand om dej... pysslade om dej och såg till att du fick dära lilla extra som man uppskattar när man är dålig. *Kärlek och uppvaktning*

Har nyligen tagit ett varmt bad.... Behövligt med tanke på hur mycket jag har fryst idag.
Lagt mina älsklingar små.

Clarre och min bror har varit en sväng till affären....
Har ingen aning om vad dem har köpt för något...
Är nu en aning nyfiken.

Önskar er alla en underbar fortsatt trevlig kväll.

Clarre u are one of the kind.... and u are all mine... Love u



Hej Min "lillasyster"
Jag vet inte om du läser bloggen...
Men hoppas att du gör det.
Saknar dej och hoppas du har det bra.
Ser fram emot att snart få träffa dej igen.
Älskar dej. Va rädd om dej.
Min vilsna själ du är.
Kramar om länge.

Kommentarer
Postat av: Lina K

Vampire Diaries är verkligen en storfavorit!! =) Har nästan sett hela första säsongen nu och den blir bara bättre och bättre hela tiden! =)

2010-02-14 @ 10:21:11
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0