En bra dag

Hejsan hej....

Idag har jag haft en underbar dag med min son Eliaz och MCskruttan...

Är nu helt slut.

Vi for in till stan.... Det var precis lagom med folk...

Srtosade omkring, gick in i en och annan affär....

Självklart blev det Mc Donken besök.... Eliaz åt lika hjärtligt som han alltid gör.... =)


Efter våran lilla runda på stan.... Föreslog jag en promenad vid havet....

Eliaz, MCskruttan och jag såg massor av olika fåglar....

Min knas till son stoppade oss mellan varaven.... fick stå stilla... sedan fick vi gå igen... Det vart ett antal såna stopp... men vi hade kul.

Eliaz och jag pussades vid Kärleksporten.... Han e så otroligt go.

Havsluften tar verkligen på en....

Jag bara längtar att få krypa ner under täcket och sova....

Klockan är ju bara barnet.....

Men jag har känt mej bra trött nu den senaste tid.... Fattar inte vad det är med en...

När man snackar med vänner runt om så känner dom detsamma.... * Vinter trötthet*

Denna vinter tar ju knäck på en....
Ingen trodde att det skulle hålla i sig så pass länge som den nu har gjort/ gör.

Längtar efter våren....

* Solen
* Värmen
* Mindre kläder att ta på sig
* Gladare människor

Ja listan kan bli lång....

Men det jag inte ser fram emot.... Min pollenallergi.... Pain in the...... Ja rent utsagt för jävlig.

Fast just nu känns det som att jag heller har min allergi än allt detta snö.....

Usch... Nej nu ska jag inte klaga....

Nu kommer mina små och säger att det är dax för dom att nanna......

Skriver mer imorgon....

Ska nu ladda om mina krafter....

Tack MCskruttan för en mycket trevlig stund och härlig promenad.....

Xoxo

P.s Clarre.... Orkar du tända ett ljus? Snälla.. det blir så mys då.... Puss D.s

C u all in a bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0