Tiden.....?

Tjingiling....

Ikväll har det varit lite svårt att få de två små till att komma till ro.... men nu verkar det om att dom har somnat....

Min sambo kollar på serie eller nått på den andra laptopen...

Medans jag sitter här och skriver av mej en stund....

Så skönt att kunna få skriva av sig.... *Bloggit*

Åh nej... here we go agin....

BRB....Liten Oliwer som är ledsen....

* 5 min senare*

Så ja... Nu ligger han sött och nannar....
Ville bara ha lite mamma närhet innan han riktigt kunde somna in..... *Rumpnissen min*

Imorgon när jag vaknar ska jag ringa till Eliaz dagis och tala om att han blir ledig imorgon...

Vi ska umgås med hans gudmor och hennes kidz...

Eliaz och hennes tös går på samma avd på dagis... fast hon är ledig Torsdagar... Och hn ville så gärna att Eliaz skulle komma över och leka.

Det tackar jag inte nej till eftersom jag vet hur mycket hon betyder för Eliaz.

Sen ser jag fram emot att snacka lite skit med kärringen själv.... hahahahahah.

Vi bor inte långt i från varandra... men vi ses mycket sällan....

Förr när vi var yngre umgicks vi dagligen.... Många sjukt galna minnen har vi dock ihop.

Även fast vi inte träffas så ofta så vet jag att jag alltid kan lita på kärringen.... För hon har hjälpt mej egnom livets hårda skola....

Sen imorgon kväll ska jag kryp upp i soffan och ÄNTLIGEN få se:


Jag bara måste be nån ta ner den åt mej.....

Kan ju inte gå och suckta ihjäl mej...

Från det en till det andra...

Min minsting Oliwer fyller 1 år nu på Måndag....


Fattar dock inte vart detta år har tagit vägen....

Min Eliaz blir 3 år i Maj.

Snart kommer dom hem med killpolare och flickvänner.....

Nu ska jag inte fara iväg allt för fort....

Men som sagt.... tiden den står inte stilla.... Ibland önskar man att den kunde göra det.


If i could turn back time...
Walk by and say Hey
Stay just for a moment
To see
To feel
And most of all
To remember...

It was like yesterday
U came in to our life
My boy´s U are the world
My love 4 u will always be there when u need it the most.

If i could turn back time...

*snörvel*

Så ja....

Nu över till något helt annat.....

Det finns så mycket man vill göra.... men som sagt...
Tiden räcker inte alltid till.

Alltid när man har det som bäst.... rusar tiden iväg och man inser att man måste avsluta.
Gillar det inte...

Just då skulle man vilja stoppa tiden.... för att kunna ha den dära stunden extra länge...


Då jäklar springer tiden sin väg.....

Hoppas på en sådan kväll nu inom kort.... =)
Hade så otroligt skoj sist....

*Drömmer mej bort*





Hahahahah Japaner är bra festliga....

Tjejkvällar är helt superba.... Love love love it...

Vin, cider, drinkar, snack om allt från killar till gudarna vet vad....
Har man dessutom börjat få i sig lite så kan som sagt vad som helst hända....* LOL*

Nu ska jag inte avslöja allt för mycket....

Sorry bubben....

Nu ska jag nog piffa till mej lite för att nanna kudden....
Känner mej helt slut.

Tar på krafterna att blogga.... Hahahaha

Sov sött alla

P.s Clarre... lägger du Eliaz i sin säng och tänder ett ljus... du som sagt längre än vad ag är.... annars kunde jag har gjort det self.... D.s

Love u

Kommentarer
Postat av: Lina K

Älskar vampire diaries!! =) Har sett nästan hela första säsongen och det blir bara bättre och bättre! =)

2010-02-18 @ 20:48:51
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0