Vill sova... men kan inte


Sitter här... Ensam och vaken...

Var in en stund på FB och lirrade lite MW...
Men min energi tog slut... då var det längre inge kul....

Man kan som sagt inte få allt här i livet....

Suckar och stönar....

Ute är skitväder... Blåst och snö...

När har våren tänkt komma??????

Förutom att allt känns jobbigt nu så har jag haft en bra dag med mina små...

Nu till kvällen var dem lätta att ha med att göra... allt flöt på.

Fick ÄNTLIGEN se min nya favo serie på 6:an.

Typiskt nog ska tiden gå så fort.... och all denna jobbiga reklam driver en till vansinne.

Men jag är helt såld i denna serie.... Måste få tag i den så man slipper spendera sin tid att suckta och längta....
Slippa reklam...
Fy tusan vad det skulle vara underbart.


*The Vampire Diaries*

Sen efter att den tråkigt nog tog slut... så slö tittade jag på 4:an.

Det var ett program om Susan Boyle... En festlig dam....

Grym röst... Roligt för henne.

Sen vart det ett till kanal byte.... Typiskt jag.... Zapp around...

Fastnade för nå loveshit film på 3:an.... *Jäsp*

Kände mej trött...

Kommer till sängen....Lägger mej ner....

Kan bara inte komma till ro att somna in.... Vrider och vänder.

Ska snart göra ett nytt försök att komma till ro....

Hoppas jag kan få sova....

Får jag inte sova...  Blir jag skogstokig.

allt kommer bara känns jobbigt och då blir det som sagt jobbigt.

No fun at all....

Har ni råd eller tips att ge mej ang SÖMN så blir jag glad....

Nej om jag ska ta stekpannan och slå mej håtr i huvudet och se om det kommer att vara till nån nytta....

Har alvedon hemma i fall man skulle få huvudvärk imorgon....

God natt alla ....

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0