Skratt

*Suckar*

Aptråkigt....

Har dock inte gjort mycket ikväll....

Typ suttit på FB wooow no hit... inge roligt....

Glotta lite här och lite där... men känner bara bu och bä.

Vissa kvällar kan verkligen vara dötrista.

Men det är tur man har sin lilla älskade blogg....

Där man kan sitta och skriva ner det som kommer på ens tankar.

Slipper man en massa migrän och onödiga huvudvärk.... Hahahaha

Försöker finna skratt....

Men just nu känns det som att det kvittar.

Förutom att allt känns boring nu så har dagen min varit givande och lugn....

I morgon vet jag dock inte så mycket va jag ska hitta på....

Men Clarre ska på sitt håll Eliaz lika så.... Bara Oliwer o jag kvar.

Är vädret något okej så kan jag tänka mej att ta en promis och se vart vi hamnar.

Men om vädret inte känns lockande... funderar jag på att gå igenom alla musik cdskivor vi har.

kolla om det är något man vill ha kvar eller om man ska ge vidare.... Vad vet jag.

Känner dock inte för nått fart fyllt race imorgon....

Nu den senaste tiden har jag känt mej orkeslös, trött, och bara vill dra täcket över huvudet när morgonen kommer.

Antar att de flesta känner så nu....

Behöver en redig dos av SOL.... *Längtar*



Tänk när man kan gå vid stranden och glassa....

Inte behöva slänga på sig tonvis med kläder...

Njuta låta barnen få leka och ha en massa spring i benen....

Det är inte klokt vad man kommer till att klaga....

Har upptäckt att vi är aldrig nöjda.

Är det för kallt vill vi ha varmt eller tvärrtom

Allt eller inget.... Vad är lagom....

Ja det finns så många olika sätt att befinna sig om....

Gilla eller dissa....

Jo men visst....

Alltid är det något.

Nej nej nej nej inge mer vinter nu.... UT....

In med värme glädje och  dos av massa skratt.



Ett gott skratt förlänger livet och käften...

Länge leve SKRATT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0