Hur kommer det sig.....

Är det lockande med farliga och tuffare killar än killar som är skötsamma och flitiga?

Man drar sig till spänningen... men efter ett tag av spänning vill man gärna träffa den skötsamma killen.

Jag kan ärligt säga att jag drogs till killar med ovett och inge hyfs i kroppen.

Tur så fick jag upp ögona till slut och har nu hittat min livslycka....

Jag vet att jag ofta tar upp min sambo... men kan det hjälpas? NEJ för jag är tok kär i honom på alla sätt och viss...

Ingen kunde ana att det skulle hålla så som det nu har gjort och gör.

Även jag o min sambo har tidigare ingen erfarenhet av långa förhållanden eller bra förhållanden...

Så vi har överraskat varandra och det känns som det var igår vi träffades... och vi fattar inte hur fort det har gått.

Eliaz och Oliwer är våra allt....

Min sambos syster Tokfis är en ljuvel en lilla syster som jag kallar henne än svägerska... det låter så gammalt och strängt.

Kanske bara jag som är löjlig... Men lillasyster låter mer välpassande på henne och mjukare...

För om ni fick chansen att träffa henne, lära känna henne skulle in förstå varför jag älskar henne så.


En skön låt.....


Till dej Mcskrutta ;)


Till alla mina självständiga tjejer som jag känner.

Till Min Lindisch

Till dej Tokfis

Nej nu ska jag ta hand om mina små...
Sjuklingarna...

Kramizar om för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0