Ibland kan drömmar slå in....

Sitter här.... Är på gott humör...
Lyssnar på lite bra musik...

Jag kan inte hålla mej längre.....

Lady Gaga kommer till Sweden... 7 maj here we come...

Tokfis o jag måste bara dit på alla sätt och viss....

Det finns ingen som Lady Gaga.


She is a chick whit style...



*Längtar*

Idag har jag även beställt den mobil jag så har sucktat på sen jag såg den.... Tack Älsklingen min...
Den kommer imorgon eller Torsdag.



Dessa mål vill jag inom en kort framtid fixa:

* Tattos till Älsklingen o mej
* Laptop in pink
* Ny säng
* Nytt liv

Ja jag ser framåt och skaffar mej mod att ta fulla steg ut.

Älskling...

Vi kommer få en ny start när vi kommer till Örebro.




Mina drömmar blir sanna för varje år som kommer och går...

Clarre du är min sanna och eviga lycka.

Killarna små är mina luckystars....

Eliaz & Oliwer : Mamma o Pappas kärlek till er är odölig och kommer alltid finnas där när livet känns orättvist... Ni göra oss hela och fulla lycka.
Att vi skapa så fina och dyrbara ljuveler... *Ofattbart*
4 ever whit love.



En cool bild älskling och jag fann idag när vi glottade runt...

Man kan finna massa skoj ....

Vem vet...

Älskling du kanske vill se ut så här om ett par träningspass ;)


Please babe.... DONT...

Detta kan inte vara sunt... snarare sjukligt.

Många drömmar har jag... men denna finns dock inte med....

Du är perfekt precis som du är...

Nu ska jag avsluta och titta till mina älsklingar....
Eliaz är sjuk med feber och hemsk hosta... inge skoj... Oliwer har nått på gång.

Hoppas detta försvinner snart....

Natti natt

Kommentarer
Postat av: micki

SV: Nä, min kompis sa att hon kanske kommer till Sverige, när jag kollade upp det och det faktiskt stämde så skrek jag och ringde till typ alla jag känner. Det är fasiken på tiden att hon hälsar på i Sverige igen!

2010-03-03 @ 13:42:19
URL: http://mickicasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0