Sorry sorry No time 2 blogg all time.... =/



En dos av Gaga och Honey B behövs för att komma igång....

Nu var det ett tag sen man skrev av sig...

Det har varit sjuka små killar och en annan fick sig oxå en lite släng av feber, hosta och snuva... men nu är vi alla på benen igen.

Oliwer skolas ännu in på dagis... Det går som en dans... Han trivs.

Eliaz lär sin lillebror en massa nya hyss.... Hahahaha men det är ju så det skall vara.

Lördagmorgon... Solen skiner... Eliaz väckte mej vid 06:10... Grrrr Hehehehehe

Min älskade sambo har sovmorgon idag.... Imorgon är det min tur... Längtar.

Idag ska lilleman och jag fara intill stan... Ska träffa våra goa BB-kommpisar.

När Oliwer kom till världen träffade jag två helt underbara tjejer på BB... sen dess håller vi fortfarande kontakt....

Vi träffas inte allt för ofta... men vi har kontakt via fb och sms.

Visst är det underbart nu.... snön försvinner mer och mer.... Fåglarna kvittara... Man känner hur solen gör en människa igen...

Nu vill man att det ska börja knoppa och blomstra.... värmen stiga så man slipper alla dessa kläder som alltid ska på och av...

Älskar denna årstiden , men den är bra jobbig... Pollen... Ingen hit... Men tur att man får bra medicin för det... Annars skulle jag nog gå under.

Har umgåtts mycket med en mycket nära vän till mej....
När man är med henne kan allt hända... men tråkigt har man inte.
Kommer sakna att umgås med henne sen när vi flyttar....

Hoppas hon ofta kan komma och hälsa på... Vet att Oliwer o Eliaz kommer sakna henne med.

Det är många man kommer sakna.... men att få lite ombyte här i livet gör en bara gott.

Nej nu ska jag fixa lite frulle till de små....

Kommer in och bloggar loss om en stund....

Clarre älskling... Hoppas du får sova gott en bra stund till. *Älskar di*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0